понеділок, 16 квітня 2018 р.

Центр сімейної психології «Щаслива сім’я»_програма заходів

Центр сімейної психології
«Щаслива сім’я».
Зустрічі відбуваються в ауд. 203, корпус С (лабораторний корпус СНУ імені Лесі Українки) о 15.00 по вівторках з 31.10.2017. По завершенню навчання слухачі отримують сертифікат! 
Чекаємо вас!

ПРОГРАМА РОБОТИ
Центру сімейної психології «Щаслива сім’я»
Зустрічі відбуваються в ауд. 203 лабораторний корпус СНУ імені Лесі Українки о 15.00



31.10.2017
майстер-клас: Ідеальна сучасна сім’я: міф чи реальність? 
тренінг: У пошуках партнера своєї мрії: мистецтво побудови гармонійних стосунків (доц. Федоренко Р. П.)

14.11.2017
майстер-клас:  Етнопсихологія української сім'ї.
тренінг: Символ роду (ст. викл. Магдисюк Л.І.)

28.11.2017 
майстер-клас: Велике кохання чи легке захоплення? П'ять мов любові.
тренінг:Чому добре бути жінкою: таємниці жіночого мозку (доц. Грицюк І.М.).

12.12.2017
майстер-клас: Проекти майбутнього: гармонія професійного та сімейного життя.
тренінг: Майбутній шлюб:будуємо близькість, поважаючи відмінності (доц. Шкарлатюк К.І.)

20.02.2018 
майстер-клас:  Я люблю своє тіло:зв'язок між харчуванням та переживаннями.
тренінг: Фарби мого життя або стабілізація психоемоційного стану (доц. Хворост Х.Ю.)

06.03.2018
майстер-клас: Любов з першого погляду чи секс з першої зустрічі.
тренінг: Підсвідомий шлюб: образ партнера у нашій підсвідомості. Зв'язок свідомого шлюбу із підсвідомим (доц. Федоренко Р. П.)

20.03.2018 р.
майстер-клас: Сім кроків у доросле життя.
тренінг: Квітка мого здоров'я: робота з тілесним ресурсом      (доц. Грицюк І.М.)

03.04.2018 
майстер-клас: Дитина майбутнього – дитина з майбутнім.
тренінг: Підготовка до свідомого батьківства (доц. Шкарлатюк К. І.)
.
17.04.2018
майстер-клас: Традиції української сім'ї на допомогу сучасникам.
тренінг: Мова мого тіла (ст. викл. Магдисюк Л.І.) 


08.05. 2018 р.
майстер-клас: Реконструкція майбутнього засобами арт-терапії.
тренінг: Гармонізація стосунків: робота з мандалами (доц. Шкарлатюк К. І.)


22.05.2018  (заключне)
Вручення сертифікатів

Немає коментарів:

Дописати коментар