четвер, 19 квітня 2018 р.

Тренінг здоров'я та правильного харчування _Хворост Х.Ю._ промоція здорового способу життя

Друзі, ще є трохи місць на наш арт-терапевтичний МК зі здоров*я в цю неділю. На нас очікують досвідчені спікери, сучасна та практична інфо. В цей день в Луцьку буде дощити, тож саме нагода інвестувати час у навчання та сімейний тім-білдінг

Christie Khvorost Дякую за чудову роботу. Впевнена вода камiнь точить, тож все бiльше людей долучатимуться до здорового стилю життя. Приходьте до нас, будьте здоровi!

Відгуки: 

Тарапата Наталия 
Дякую долі за потік невипадкових Людей-Світлячків, якими життя рясно обдарувало мій шлях!
Моє відкриття вчорашнього дня - наша запрошена гостя, харизматична, яскрава та творча Christie Khvorost. До здоров*я - через обійми, арт-терапію, і, звісно, свідомий вибір змісту своєї тарілки. Цикл авторських майстер-класів для cімей, що беруть участь у челенджі #здорова_зима , розпочато




Немає коментарів:

Дописати коментар